
SİZE ÖZEL, SADECE SİZİN İÇİN
Esnek servis seçeneklerimiz sayesinde, herkese uyan tek bir çözümle yetinmek yerine benzersiz ihtiyaçlarınızı karşılayan özel bir bakım planı oluşturmak için geniş hizmet yelpazemizden seçim yapabilirsiniz.
KONE ile birlikte asansörleriniz, yürüyen merdivenleriniz için özel olarak hazırlanmış bir bakım planı oluşturun. İhtiyaçlarınızı en iyi şekilde karşılayan hizmetleri seçin ve akıllı dijital araçlarla nerede olursanız olun güncel bilgiler alın.
Esnek servis seçeneklerimiz sayesinde, herkese uyan tek bir çözümle yetinmek yerine benzersiz ihtiyaçlarınızı karşılayan özel bir bakım planı oluşturmak için geniş hizmet yelpazemizden seçim yapabilirsiniz.
Geçmiş, devam eden ve yaklaşan bakım çalışmalarını takip etmek zor olabilir. Yeni KONE Mobile uygulaması da dahil olmak üzere dijital kanallarımız, nerede olursanız olun size ve ekibinize 7/24 güncel bilgiler sunar.
Asansörler ve yürüyen merdivenler için olan bakım sözleşmenize neleri dahil etmek istediğinizi seçerken binanızın, ekipmanlarınızın ve kullanıcılarınızın ihtiyaçları üzerine düşünmekte fayda vardır. Aşağıda size yardımcı olabilecek konulara dair bazı örnekler verilmiştir.
Binanız 7/24 mü erişilebilir mi, yoksa sadece mesai saatlerinde mi erişilebilir? Asansörün sıklıkla kullanıldığı yüksek bir bina mı? Binanız hangi amaca yönelik kullanılmakta?
Özel erişilebilirlik ihtiyaçları olan kullanıcılarınız var mı? Asansör gibi bir ekipman bozulursa siz ve kullanıcılarınız için ne gibi sorunlar ortaya çıkabilir?
Binanızda kaç adet ekipman var ve bunların markası ile modeli ne? Binanızdaki ekipman kaç yaşında ve ne durumda?
Asansörler ve yürüyen merdivenler için olan bakım hizmetlerimiz, büyük veya küçük tüm servis ihtiyaçlarınızı karşılamak amacıyla temel ve özelleştirilebilir seçenekler içerir.
Temel servislerimiz, mevzuata uygun bir şekilde yapılması gereken bakım da dahil olmak üzere, ekipmanınıza yönelik tüm temel bakım faaliyetlerini kapsar. Temel servisler ekipmanınızın bakımının nasıl yapılmasını istediğiniz, bakım denetimlerinde yardım ve bir arıza durumunda veya acil durumda yolcuların KONE ile nasıl iletişim kurabileceği gibi noktaları içerir.
KONE 24/7 Connect ile öngörüye dayalı akıllı bakımdaki en yeni gelişmelerden faydalanın: daha az arıza, daha hızlı onarımlar, daha yüksek güvenlik ve ekipmanınızla ilgili olup biten her şeyin net bir resmi.
Onarım ve arıza hizmetlerimiz, olası her durum için seçeneklere sahiptir: planlanmamış onarımlar, bozulmalar ve diğer arızalar ya da kapanmalar.
Gerçek zamanlı bakım bilgileri daima ellerinizin altında
KONE Online, kullanımı kolay bir web portalı aracılığıyla size ve ekibinize, tüm ekipmanlarınızın performans, bakım, arıza ve onarım verilerine günün her saati erişim sağlar.
KONE Mobile uygulamasıyla ekipmanınızla ilgili her şeyden her zaman, her yerde haberdar olabilirsiniz. Ekipman durumu, bakım planlamaları ve sizin için gerçekleştirdiğimiz herhangi bir bakım çalışmasının ilerleyişi hakkında akıllı telefon bildirimleri almayı seçebilirsiniz.
KONE 7/24 Bağlı Hizmetler ile daha iyi tahmin yürütebiliyor, bakım yapabiliyor ve bir şeyler bozulmadan önce önlem alabiliyoruz. Sizin için bu, daha fazla güvenlik, tam şeffaflık ve gönül rahatlığı anlamına gelir; çünkü bir sorun meydana gelecek olsaydı, bunu zaten bilirdik.
Asansörünüzü modernize etmek, karşılığını birçok şekilde veren bir yatırımdır: daha iyi güvenilirlik, eko-verimlilik, güvenlik ve görünüm. Modernize etmenin zamanı mı?
Size nasıl yardımcı olabileceğimiz hakkında daha detaylı bilgi vermek için aşağıdaki formu kullanabilirsiniz. Ekiplerimizden biri en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.