Genel sorularınız için lütfen 444 56 63 numaralı telefondan KONE müşteri hizmetlerini arayın.
Her iş günü 08.00-17.30 saatleri arasında hizmetinizdeyiz.
BİR HİZMET İHTİYACINI VEYA DURUMU BİLDİRİN
Bir hizmet ihtiyacını veya asansörde kalma gibi bir acil durumu bildirmek için 444 26 90 numaralı telefonu arayın
Acil olmayan talepler için ayrıca musterihizmetleri@kone.com adresini de kullanabilirsiniz
Sık sorulan sorular
Aşağıda, ekipman bakımı ile devam eden ve yaklaşan bakım çalışmaları hakkında nasıl bilgi edinebileceğinizle ilgili sık sorulan soruların bazı faydalı yanıtları bulunmaktadır.
KONE Online web portalımız ve KONE Mobile uygulamamız, size ve ekibinize, tüm ekipmanlarınızın performans, bakım, arıza ve onarım verilerine günün her saati erişim sağlar.
Ekipmanınızın durumunu KONE Online veya KONE Mobile aracılığıyla kontrol edebilirsiniz. Ekipman, KONE 24/7 Connect kapsamındaysa halihazırda sorunu çözmek için çalışıp çalışmadığımızı görebilirsiniz. Bizi günün her saati 444 26 90 numaralı telefondan arayarak veya doğrudan KONE Online veya KONE Mobile'dan iletişime geçerek bir servis talebinde bulunabilir veya bir olayı bildirebilirsiniz.
Size nasıl yardımcı olabileceğimiz hakkında daha detaylı bilgi vermek için aşağıdaki formu kullanabilirsiniz. Ekiplerimizden biri en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.
Sample form
Çerezler
Bu site size en iyi kullanıcı deneyimini sunabilmek için çerezler kullanmaktadır. Tarayıcı ayarlarınızı değiştirmeden siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımına onay vermiş olursunuz. Tarayıcı ayarlarınızı ve tercihlerinizi istediğiniz zaman değiştirebilirsiniz. Çerezler hakkında daha fazla bilgi için lütfen gizlilik Gizlilik Bildirimi.